=Flemish Fighting Legion=
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
=Flemish Fighting Legion=

Clan Forum of all the Battlefield Games
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 laptop-router verbinding.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimedo mei 27, 2010 11:22 pm

Probleem: laptop heeft +- 15min minimum nodig om, via wireless, een ip-adres te krijgen

Op de router, D-Link 855 is al lang een mac-reservatie gemaakt voor het toestel. Dus dat zou automatisch moeten verbinden. (zoals dat voorheen deed).

3 dagen geleden de laptop terug geprepped. (liep véél te traag en BSOD's a volonté)

Nu proberen te verbinden met het probleem tot gevolg. Ik snap er niks van....

Iemand een oplossing??
Terug naar boven Ga naar beneden
LordStekske
C9
C9
LordStekske


Aantal berichten : 201
Leeftijd : 39
Woonplaats : Mechelen
Registration date : 22-04-08

laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 12:22 am

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=108619

dit schijnt een speciale router te moeten zijn om draadloos te gamen.

De Sitecom Wireless Simultaneous Dual-band 300N XR Gigabit Gaming Router ΙΙ brengt een nieuwe evolutie op netwerkgebied met compromisloze topprestaties voor veeleisende toepassingen zoals gaming maar ook downloaden en het streamem van HD-films. De Gaming Router garandeert “low latency” online gamen en “lag free” local network gamen omdat de geavanceerde StreamEngine-technologie binnen het netwerk voorrang verleent aan tijdgevoelige toepassingen.

De ‘Quality of Service’ functionaliteit wordt automatisch geactiveerd zonder additionele software of instellingen. Profiteer volledig van deze Simultaneous Dual-band router door gelijktijdig gebruik te maken van de standaard 2.4 GHz en de minder drukke 5 GHz frequentie die optimale draadloze prestaties biedt voor online gamen zonder interferentie. Deze 300N router met geïntegreerde Gigabit Switch beschikt over OPS (One Push Setup) waarmee door middel van een druk op de knop een beveiligd draadloos netwerk tot stand kan worden gebracht.

Geniet van een supersnel wireless 802.11n netwerk en een bedraad Gigabit netwerk. Deze router is bovendien “out of the box” volledig beveiligd met WPA2.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/profile.php?id=519076599#/profile.php?id
Gast
Gast
Anonymous



laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 8:28 am

LordStekske, thx voor de info. Ik heb niet specifiek een nieuwe router nodig, (die van mij ondersteund Gb-lan en de n draft reeds). Gamen doe ik met mijn vaste pc.

Het probleem ligt hem in het verbinden van één van de laptops met de router, na dat die een herinstall heeft gekregen....

Ik mis wss iets, maar wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
capokurt
C7
C7
capokurt


Aantal berichten : 142
Leeftijd : 46
Woonplaats : Beveren-waas
Registration date : 05-06-09

laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 8:52 am

probeer eens me zo een wireless usbstekske misschien da het aan netwerkkaart ligt ...

en die sitecom router ziet er idd goe uit ver ne maat van mij die moet altijd zeggen tege mij zeg eens ja als ge mij hoort op ventrilo ... twee minute later komt da dan door tijdens tgamen
Die zal wel wa meer straling geve da beestje denk ik maja zolang u haar der nie van omhoog komt... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/capokurt
Lionelleke
C14
C14
Lionelleke


Aantal berichten : 481
Leeftijd : 42
Woonplaats : Meilse City
Registration date : 03-04-08

laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 1:27 pm

2 woorden die niet samen passen: draadloos en gaming... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wookie
C11
C11
Wookie


Aantal berichten : 306
Leeftijd : 41
Woonplaats : Geel
Registration date : 06-04-08

laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 2:38 pm

die van ons is draadloos, zelfs al via voice chat bedienbaar en daardoor kan ik toch beter en soms langer gamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 3:31 pm

Wookie schreef:
die van ons is draadloos, zelfs al via voice chat bedienbaar en daardoor kan ik toch beter en soms langer gamen.

Allright!!! Juist het model dat ik aan het zoeken ben. Waar heb jij dat gehaald??
Terug naar boven Ga naar beneden
Wookie
C11
C11
Wookie


Aantal berichten : 306
Leeftijd : 41
Woonplaats : Geel
Registration date : 06-04-08

laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitimevr mei 28, 2010 11:34 pm

wie zoekt die vind
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





laptop-router verbinding. Empty
BerichtOnderwerp: Re: laptop-router verbinding.   laptop-router verbinding. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
laptop-router verbinding.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe laptop
» Laptop problem
» Nieuwe Budget laptop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
=Flemish Fighting Legion= :: FFL Members Only :: PC hulp-
Ga naar: