Onderwerp: Re: g15 kapot?? wo mei 19, 2010 9:38 am
WARjunkie schreef:
ja en het ga blijkbaar rap kapot assik da zo hoor
Bwah, hangt er van af. Ik heb mijn G15 al zo'n 4 jaar zeker en dat doet nog steeds wat het moet doen...
stylez C6
Aantal berichten : 82 Registration date : 19-03-10
Onderwerp: Re: g15 kapot?? wo mei 19, 2010 8:43 pm
Admin schreef:
gulle zijt goe zot, en dan ist kapot en ben je veel geld kwijt liever één van 15 euro en naar mijn scherm zien dan 150 en naar mijn toetsenbord zien
Hebt ge gelijk in! Ik heb ook een g15 (al 2 jaar oud) en ik gebruik da scherm alleen voor te zien naar de temperatuur van mijn cpu..., voor de rest zijn alle andere snufjes overbodig voor mij:/
Voor 50 euro hebt ge al een pro toetsenbord
Wookie C11
Aantal berichten : 306 Leeftijd : 42 Woonplaats : Geel Registration date : 06-04-08
Onderwerp: Re: g15 kapot?? wo mei 19, 2010 9:38 pm
Boulle schreef:
Wookie schreef:
razer bordje is veu jannette logitec rulez, alleen zeunt dat mijn lichtje van mijn lcd schermpje stuk is
??? Verklaar ??? Wat is er dan zo slecht aan razer?
geen flauw idee, denk niet dat er iets slecht aan is, enkel voor jannette heb enkel nog ma logitec gehad, mijne g15 is nog steeds mijne eerste toetsenbord en ziehier, nog altijd. Enkel zeunt dat het lichtje van mijn lcd schermpje stuk is, vandaar dat ze waarschijnlijk de 2de versie niet meer kantelbaar gemaakt hebben. en aangezien ik da schermpje redelijk veel gebruikte, ts oa mis ik da wel een beetje, ma zou dan wel terug een 1ste versie willen. of G19, ma redelijk wa geld